Fun Action Fyzioterapia Žilina
Pomáhame vám zbaviť sa bolesti, aby ste znova mohli robiť veci, ktoré Vás bavia. "Cesta dlhá tisíce míľ sa začína jediným krokom ( Lao-C´)"

Muskuloskeletálna fyzioterapia

Mnoho ľudí sa v určitej etape svojho života už stretlo s bolesťou pohybového systému. Ide
muskulo skeletalna fyzioterapia
o bolesť kostí, svalov, kĺbov, medzistavcových platničiek, nervového systému či väzov a šliach. Tieto bolesti môžu byť rôznej intenzity a sú vyprovokované buď známou alebo neznámou príčinou. Takáto bolesť je často sprevádzaná ďalšími príznakmi ako je stuhnutosť, znížená alebo zvýšená citlivosť, oslabenie svalov či obmedzenie pohyblivosti.

Pomôžeme vám zbaviť sa bolesti a ďalších príznakov:

• Bolesti krížov – vyskočené platničky, seknuté kríže, stuhnuté svaly
  • Bolesti krčnej chrbtice – whiplash poranenia, zablokovaný krk
  • Bolesti hrudnej chrbtice– stuhnuté svaly, zablokovaná chrbtica medzi lopatkami
  • Problémy v ramennom kĺbe – poranenie manžety rotátorov, zmrznuté rameno, impingement syndróm
  • Bolesti kolena– poranenie väzov, meniskov, poškodená chrupavka kolena
  • Bolestivý bedrový kĺb– artrózy, preťažený kĺb, bolesť v triesle, úraz
  • Dysfunkciu v oblasti členka a nohy – bolestivá päta, podvrtnutý členok, poranenie väzov, artróza, bolestivá Achilovka
  • Zápaly šliach

Váš fyzioterapeut po dôkladnom vyšetrení určí príčinu vašich problémov a následne zvolí liečebné postupy na urýchlenie a optimalizáciu procesu hojenia. Rýchlejšie tak dôjde k zníženiu bolesti a návratu stratenej pohybovej funkcie. Váš život bude fungovať ako predtým.

Rezervujte si termín tu
DNS-logo PS